monday

Midsommar is over and done.
Helt ledig på lördagen, jobbade igår.
Kämpig dag, men belöningen kom på kvällen när min kusin Andreas kom hem efter 10 dagar konfaläger, och det enda han vile var att bada vid piren med sina kusiner.
Tog bussen ner så snabbt jag kunde, tog en fika i båten, hoppade från piren (kallt) och sen fick morbror Tobbe den briljanta ideén att dörja lite makrill.
Heja!
Så vi fick åka båt, mysa och dricka en öl.
Jag mådde bra när jag gick och la mej.
Tänk vad lite hav och gott sällskap kan göra.















SKÅL!

Sov hos mamma inatt och gick upp tidigt för att åka med henne in hit.
Råkade lägga mej och gosa med Sessan i sängen och vaknade alldeless nyss.
Börjar jobba kl 12:00 så jag får väl rappa på.
Lite frukost och hoppa på cykeln.

Tack alla för igår, supermysigt!




Kommentarer
Postat av: amanda

gud vilka fina bilder! <3

2011-06-27 @ 10:58:28
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0