saturday

Klockan är mitt i natten och jag vill inte sova.
Funderar och funderar över ny design. Byte av bloggplattform?
Börjar tröttna, har varit här en del år nu.
Vill ha ny design, men kan inte själv. Vem hjälper en stackars mö i nöd?

Sitter och glor på bloggar, lyssnar på Maggio och dricker en kopp natta-te.
Har varit på fotbollsmatch, spelat Mario Kart hos mr Fermhede och gått en promenad med Sessan.
All is done.
Vad morgondagen bjuder på vet jag ingenting om.
5-kamp på Liseberg men ryggen är inte ok, får se.


Svammel.
Får sova ensam i natt.
Tobbe jobbar i Kungälv (?) hela helgen.
Tur att miss S får ta hans plats under tiden, men säg ingenting till Tobbe.
Godnatt. Kanske.


Kommentarer
Postat av: amanda

Hedvig är grym på designer! och headers kan jag hjälpa dig med om du känner fört'. puss ♥

2011-06-18 @ 11:24:59
URL: http://amandakallman.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, tack för hjälpen, jag har letat men inte hittat något. Surt när det bråkar. Designen är min egen, jag är Paint-drottninmgen nr 1 ^^

2011-06-18 @ 12:20:05
URL: http://cherrylanesluutra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0