tuesday

Jäkla skitdag!
När jag vaknade imorse var klockan nästan 10. Måste ha stängt av alarmet i sömnen imorse, för jag var ju definitivt inte uppe då. Vaknade inte ens när Olle gick upp, eller när Tobbe gick.
Han trodde jag var ledig idag också, dumma!
Så det blev ingen skola idag.. Ska verkligen ladda om och komma i säng tidigt idag så jag kommer upp i tid imorgon, haha.

Och det har tydligen åskat och regnat och blåst inatt.
Inte vad jag vet iaf, har sovit som en stock!
Har inte hört ett knyst..
Hade varit mysigt att ligga inne under täcket, med öppet fönster och lyssnat på åskan.
När vi var små satt vi på trappan hemma, under tak, när det åskade och regnade. Jättemysigt!
Denise och Sophie tycker inte om åskan, men jag tycker om den.


_______________________

Har insett idag att jag kan inte låna trimmer av Emils mamma varje gång Sessan blir långhårig, och har därför kollat lite på internet efter en egen.
Men herregud, 2000 :- !!
Runt där ligger alla, om man inte vill ha en b-variant som tar flera timmar att klippa med.
Jag får börja spara!
Tills dess får hon vara långhårig, hihi.


____________________

Kommer ni ihåg zinkskylten från Lisbergs trädgårdsdagar, den dyra som jag har försökt lägga bakom mej?
Jag har hittat en bättre, och billigare!
Hur fin är inte denna då?



Kommer från www.tulipa.nu där dom har massvis med fina saker.
Dessvärre än den slutsåld och kommer in igen i september.
Har skrivit ett mail om att jag är intresserad, får se hur det går.
Men den är sååå fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0