wednesday

Hade en grymt go eftermiddag/kväll igår med goa brudar. Bella, Buffen & Cim och lite te. Kan aldrig slå fel. Behövde en dos av er tjejer, tack!

Vaknade ganska tidigt, sovmorgon tillsammans med Tobbe. Det händer inte ofta.
Trodde stenhårt att jag började klockan 12, men tittade en extra gång på lappen på kylen och började lyckligtvis kl 13 istället :) Däremot slutar jag 21:15 och det är inte riktigt lika lyckligt, haha.

Imorgon ska jag fixa mitt hår!
Eller nej, inte jag, söta Amanda!
www.amandamars.blogg.se
Lite ljus slingor ska det bli, mitt hår har ju en tendens att bli ljusar ju mer sol jag får på skallen.
Så nu är överhåret ljus, som vanligt, och jag tycker nog att det borde vara lite jämnare.






årets första inplockade lupin
jag älskar den!
sne och konstig, men vackrast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0