monday

Jösses, tiden har flugir iväg dom senaste dagarna!

När jag vaknade på fredagen var jag supernervös. Prov direkt på morgonen, känndes bra men har inte fått resultatet ännu. Antagligen på onsdag.
Sååå... Prov. Teknik. Storstädning av klassrummet. Hem. Städa. Trimma Sessan. Baka. Underhålla kompisar. Sova.

När jag vaknade på lördagen var jag helt död. Denise hade sovit över och vi öppnade lite presenter tillsammans på morgonen. Tack!
Jobb mellan 9:30 - 17:30. Sjukt mycket folk hela dagen. Timmarna gick på ett kick och vips var jag hemma. Hade i stort sett 10 minuter på mej innan pappa, Carina och Sophie kom.
Kalas med kaffe & cheesecake. Vid 7 kom Tobbes familj och jag fick öppna min present!
 


KOLLA VAD JAG FICK!!
En systemkamera! Jag blev helt överlycklig och grät när jag öppnade paketet.
Tack snälla ni som var med på presenten, jag är väldigt glad!

Lördagen fortsatte med kompisar, musik och lite champagne!
När jag var påväg och lägga mej i sängen så ringde telefonen från Dolt nummer.
Jag svarade och det visade sej vara Anton & Martin som ringde ifrån Venice Beach!
Jag grät som ett barn, trodde inte att dom skulle höra av sej.
Dom satt på en uteservering, käkade hamburgare och tog en öl och tänkte på mej.
Jag gick och la mej med ett leende på läpparna och kamerans batteri i laddaren.

Söndagen bjöd på mer jobb.
Gäspade mej igenom hela dagen i stort sett.
9:30 - 17:30 och direkt efter ner till Åsa för mer kalasande hos mamma!
Fick middag och under tiden tårtan plockades fram smög jag upp på Sophies rum och toksomnade i hennes säng jämte Missan!
Men Sophie väckte mej och vi käkade tårta.
Mycket mysigt!

Var hemma strax innan 10 men kom inte i säng förens vid 12.
Hemskt att gå upp imorse.

Ska gå och lägga mej tidigare idag, trust me!


Men jag har haft en toppenhelg, tack alla ni som har varit inblandade!
Jag är otroligt glad för alla mina fina paket!
<3



__________________________________________________________

Var ute och provade kameran lite idag. Nytrimmade Sessan fick bli modell.
Vad tycker ni?












Nu ska jag mysa i soffan lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0