saturday

Hade en väldigt mysig heldag igår med Buffen! Vi gick promenad med hundarna, hälade på hos Diana, Christoffer & Nhilo (mycket snuttande!) käkade thaimat, tog mer promenad med hundarna och köpte godis.
Käkade så att vi mådde illa, som vanligt, haha.
Hon tog bussen hem vid halv 12 och då somnade jag som en stock.

Lilla söta Kusin-Amanda och hennes pojk Johan kom förbi, dom ville inte vänta på bussen ute i det kalla. Så en snabbvist hann dom allt med! Jätteroligt, känns inte riktigt som om vi hinner ses så mycket..

Var uppe vid 8 imorse. Trött. Praktik mellan 9 - 16. När jag kom hem var jag trött och blöt eftersom det spöregnade när jag skulle cykla hem. Ingen lång bit, tar bara 2 minuter hem, men jag hann bli riktigt blöt.
Somnade på en sekund i sängen med Sessan. Tobbe och Olle väckte mej och då hade jag fått sova 1 ½ timma.
Gott.
Tog en dusch och sen var klockan helt plöstligt 20.00 - Melodifestivalstart!
Har inte tittat så noga på dom andra deltävlingarna innan denna final, så jag hade inte riktigt koll på vilka bidrag som var med. Men återigen - fel låt vann! Lilla tjejfavortien Saade. Ganska uppenbart, men tråkigt.
Gillade Swingfly's - Me and my drum.

Skypade med min fina Bella nyss också, i över 1 timma. Nu är jag glad. Och hon med. Skönt att Skype, Facebook och sånt finns, hon känns inte så långt bort då.
Men jag saknar dej som attan bästis!  


Nu ska jag ta en nattapromenad med hunden min och sen nana.
Imorgon ska jag ner till pappa och fått slipat den där fina "byrån". Ska försöka komma ihåg att ta före och efterbilder.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0