sticklingsmamma

Mina "gratis"sticklingar sitter nu i små krukor i fönstret. Fick 2 avklippta Mårbackasticklingar av mamma, och 3 stycken av mormor. Dom har suttit i vatten ett tag och nu fick dom flytta.
I dom 3 utan grönt, ja där vet jag inte riktigt vad det ska komma upp. Hade frön här hemma som jag inte kan komma ihåg vad jag hittat dom någonstans. Så det blir liksom en överraskning när det kommer upp!
För övrigt tycker ni väl om bakgrunden? Snöblask på innergården, usch.





___________________________________________________________________

Jag har köpt ett nytt 3våningsfat. Anton, underbara människa, gjorde sönder det finaste jag hade och jag har letat efter ett nytt sen dess. Och nu står det här hemma, väldigt vackert.
Hittade det på Solhaga, där jag praktiserar. Billigt var det med, haha.

 

Blir glad av fina saker! Som min spegel som vi fyndade på ÖoB för endast 66:- (istället för 299:-) som sitter ovanför soffan. Tittar på den och ler, mönstret på ramen är så himla fint!






Tack mamma, för skorna!
Men jag kan ju inte springa ute med dom om det är massa snöslask, så du kan väl ordna det?
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0