thursday

Traderajunkie.



Ugglehalsband. 55 :-
Mitt.


____________________________________________________

Fortfarande förbannat snorig och har ont i halsen. Blev alltså ingen skola idag.
Bara massa te och mys i soffan. Har knappt varit utanför dörren.
Vet inte riktigt om jag ska gå till skolan imorgon eller inte.
Har prov på morgonen - färgläraprov.
Kanske får göra det nästa vecka istället.
Allt hänger på hur jag mår imorgon när jag vaknar.

Mamma ringde förrut och pratade om att åka upp till Töllsjö.
Mest för att hämta mitt skåp, det gjorde mej glad.
Nu när jag har en sån fin kamera kan jag ju ta med den och fota med också.
Fota är roligt förstår ni.
Har gjor det konstant sedan i söndags när kameran var färdigladdad.
Oj va roligt det är, tack igen för världens bästa present!
Det blir iaf Töllsjö på antingen måndag eller onsdag, spännande.



Mitt fina fina skåp. Skönt att veta att jag kommer ha någonting att göra framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0