tuesday

Var på Solhaga mellan 9 - 18 idag. Pappa ringde under dagen och berättade att han redan hade slipat färdig min lilla byrå. Tobbe åkte snällt och hämtade den hos honom och jag kunde knappt vänta tills klockan skulle bli 6 och jag kunde cykla hem, jättefort! Jag åt mat, andades ut och sen satte jag igång med målandet. En timma senare var 10 lådor och hela byrån. Är riktigt nöjd, även om den bara är grundmålad än så länge. Kommer bli så himla fin.
Pratade med mormor under tiden jag målade och talade om vad jag gjorde. Hon blev glad, hon trodde inte att "sån gammel skit kan bli snyggt", men det blir det verkligen! Ska måla en gång till med grundfärgen imorgon, sen återstår bara en gång med vanlig färg. Håller tummarna nu, för att det inte ska blöda igen färgen! Om det händer måste jag tillbaka och köpa en annan sorts färg, och det vill jag INTE göra! Dyrt nog med färg.






Nu har jag en date med dr House och en bunke chokladglass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0