tuesday

Dag 2 på Solhaga avklarad! Mina fötter är ömma! Ingen hit att gå med Converse en hel dag på stengolv, jag får skylla mej själv. Så fort jag får ledig tid över, så ska jag köpa nya gympaskor. Både att ha och jobba i, och att träna i. Dom jag har nu är mest för utomhusbruk, mest för att gå och springa i skogen. Inte alltid bra att ha inomhus.



Sitter och slötittar på Bygglov. Varje gång jag ser det programmet undrar jag: - "Vem betalar?"
Är det familjen som kommer med en budget som Bygglovsgänget får gå efter, eller?
Står TV4 för alla kostnader?
Ofta är det ju nytt kök, bord + stolar, massa nytt porslin, köksmaskiner för flera tusenlappar osv..



Nu kommer House. Det betyder avstängd dator. Så - adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0