wednesday

Solhaga, mellan 9 - 18, känns nästan som om jag borde skriva "som vanligt".  Älskar att vara där! Man känner sej så välkommen, och inte alls som en praktikant!
Plus att dom har så väldigt fina grejer där, så man kan inte bli annat än glad.


Jag är hemkommen, mätt, och har mer vit färg på fingrarna än innan.
Har målat andra lagret med grundfärgen på byrån. Oj va bra det blir!
Imorgon ska jag ta en liten cykelsväng på rasten och köpa lite färg till knopparna.
Har inte bestämt mej om vilken kulört ännu, men det orndar sej när jag är i färgaffären.
Jag tycker om att måla, man blir lugn faktiskt.
Eller så kanske man blir dåsig och hög av färgen bara?


Nu ska jag duscha och vänta på Big Brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0