friday

Lisberg har sina Trädgårdsdagar hela helgen. Vi har gjort ett vardagsrum i blommor på Stora Scenen.
Här kommer en bildbomb av det mesta som står uppe på scenen. Har ni vägarna förbi så gå in, det är så fint!


Dessa 2 "väggar" har jag och mina 3 kompisar gjort, transparent stil. Orkidéer som är upphäga i band och olika ståltrådar. Väldigt speciella, men vi fick väldigt mycket beröm för dom.


Orkikéblomma i champagne på flätad duk


Söta bakelser


Blomtäckta stolar och bord


Sommaräng i balkonglåda


På dessa pelare, 4 st, är det mängder av glasrör fastsurrade och i dessa glasrör är det massvis med blommor nerstuckna. Samma blommor som i balkonglådorna


Soffan är helt täckt av blommor! En kudde och filt är också där. En lampskärm, flätad duk och en krona i taket dekorerad med blommor såklart. (I bakgrunden står våra väggar och våra pelare)


Superfin hängmatta av bara blommor!



Så, vad tycker ni?
Jag har iaf haft superkul, älskar stora projekt.
Ska stå uppe på scenen på söndag, mellan 10-17.
Komsi kom!


Kommentarer
Postat av: amanda

Sitter och gapar så vackert! Önskar mig en blomsterbukett utav dig i födelsedagspresent :D kramis <3

2011-05-09 @ 21:35:25
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0