friday

Hoppsan. Fredag igen!
Har inte skrivit på länge nu, har haft fullt upp med massa annat roligt.
Lisebergshelgen gick skitbra och vi fick många röster! Stog där mellan 10-17 på söndagen och det blev jättevarmt! Svart scen, svarta stora ridåer och svarta väggar. Som en stor bastu! Men vi klarade det ändå!
Limmade corsage hela dagen, rätt trött på dom nu kan jag säga.

Sen har veckan bara sprungit förbi!
Har varit i skolan mån-ons, och eftersom vi ställde upp och stog på Lisberg så fick vi torsdag och fredag ledigt.
Och gissa vad jag har gjort?
SLIPAT!
Haha, spenderade flera timmar igår hos mormor. Jag och slipmaskingen är bästisar nu!
Hela skåpet är nästintill renslipat och jag är hur nöjd som helst.
Idag ska jag ner igen och slipa i hörnen, men en annan slipmaskin som snälla Onkel Waldo lånar ut, TACK!

Solen har varit framme nästan alla dagar hittills, men inte idag. Det är kallt och det känns som om det ska börja regna vilken sekund som helst.
Sessan tyckte inte riktigt att morgonpromenaden var lika härlig som innan så det blev en kortis.


Nu ska jag äta sen frukost, så går det om man tar sovmorgon.
Vad gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0