friday

Veckans bästa dag. Om man inte ska jobba imorgon vill säga. Jag börjar kl 9. HEJA!

Pappa var en mycket snäll pappa idag.
Han kom till skolan och hämtade upp mej och min nya kärlek!



Det vackraste jag sett på länge!
Det var kärlek vid första ögnkastet!
Min avslutningspresent till mej själv.. Visserligen rätt dyr, men jag är värd det!

 

Som tack för hjälpen följde jag med pappsen till bilbesiktningen och väntade där med honom.
Vi hade faktiskt riktigt mysigt.
Sen blev det kaffe här hemma, och pappa käkade räkmacka.

Nu har han åkt och jag ska duscha.


____________________________________________________

Jag fick VG på latinprovet förresten, jag är grym idag.
Firas med en kopp te.


Kommentarer
Postat av: Paulie

Heeeeelvete vad snygggsnygg!!!nästan likasnygggsom du ;)

2011-05-27 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0