monday

Ledsen för dålig uppdatering. Har jobbat 4 dagar i rad, men med olika saker.
Torsdag och fredag slipades stora skåpet hos mormor och morfar! Jag var helt slut, men det blev bra och det är bara lite småputs kvar!
Lördag och söndag var det Plantagen som gällde med långa dagar, 9-19.15 ena dagen och 9-18.30 andra dagen. Jag var helt slut igårkväll och somnade gott i soffan till hockeyn.
Och inatt satte det igång. Åh va glad jag blir varje gång det börja bli storm i magen, heja!
Var alltså hemma idag. Har försökt sova bort krampen och det är nästan borta nu.

Ska på kalas i eftermiddag hos Madde som fyller år, grattis!

___________________________________________________


När vi stog på Lisbergs scen förra helgen så hann vi med en liten rundvandring bland alla små tält. Där såldes miljontals blommor, grillar, trädgårdsmaskiner och andra fina saker. Denna skylten fastnade jag för, men kunde inte med när jag vände på prislappen och den visade 499:- Ibland får man försöka glömma, men det har jag inte gjort. Vet någon var jag kan få tag i en sån här?





" Come at evening or at morning. Come when expected or without warning. A thousand
welcomes you'll find here before you. And the oftener you come, the more we'll adore you. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0