monday

Nu andas vi ut.
Jobbhelgen gick bra men det var jobbigt. Dödstrött hela helgen alltså.
Plus att magen ballade ur imorse igen. Pratade med farbror doktorn och det visade sej att jag faktiskt har magkatarr. Suck. Så nu får jag tänka om, på flera sätt.
Åkte med pojkarna till Kungsmässan för att tröstshoppa lite. Det jag skulle ha fanns inte så det blev 2 sommarklänningar istället. Den ena är i tvätten så den kunde jag inte ta kort på, men nummer 2 hanns med.
Visst är den fin?

 

______________________________________________________

I fredags var vi på studiebesök med skolan på Botaniska Trädgården.
Jag hade min kamera med mej och det blev en del fina bilder.
En halvdag bland blommor och blad, jag var helt lugn och nöjd när jag åkte hem.














Nu ska jag röja lite i alla rummen här och sedan placera mej i soffan med en kopp te.
CSI klockan 9 och killarna är på Prinsen, det är ju IFKmatch, vilket betyder att jag är ensam hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0