thursday

Fortfarande förkyld. Hemma idag igen. Hade feber när jag vaknade imorse, men den verkar ha försvunnit nu.
Jag kan iaf glädjas åt att solen är framme, det är varmt ute och det är fint på balkongen.





Min "Törnrosas kjortel" blommar! Den har kättrat en bit upp på pinnarna..


Vinbärsträdet är på G, jordgubbar är planterade under. Luktärter, Pelargonsticklingar (Mårbacka) och Törnrosas kjortel. Min fina stege är framme igen!


Hjärtan på hjärta


Tomatplanta i år igen!


En röd Dahlia står på det nymålade bordet


Rädisor och pelargoner


Smultron, Törnrosas kjortel och pelargonsticklingar


En jordgubbsblomma!


____________________________________


Nu ska jag försöka plugga lite. Latinprov nästa vecka!
På balkongen, i solen, med en kopp te.
Ja, det kör vi på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0