friday

Kommer ni ihåg det nya vitrinskåpet vi köpte häromdagen?
Idag, på min IKEArunda, köpte jag nya små knoppar till dörrarna. (handtagen där nere får jag vänta med eftersom det är så konstigt mått på dom..)
Nu ikväll fick det flyttas in lite grejer.
Har en känsla av att det kommer ändras om en del där inne, mååånga gånger!
Men det blev ganska bra, eller hur?





Tavlan ska snart upp på väggen, precis ovanför där den står nu.
Kanske imorgon, eller i övermorgon..


-----

Lisebergsprojektet blev äntligen klart i onsdags och i torsdags körde vi ner allting från skolan.
Jag fick åka bak i den hyrda lastbilen och försöka hålla alla grejorna så dom inte skulle förstöras.
Det var en upplevelse i sej, haha.

Men allting blev väldigt bra.
Ni får gå dit och se med egna ögon!
Första dagen av Jul på Liseberg är idag och sista dagen är 23:e december.

Tomtarna och pepparkaksgubbarna står på den platsen där "Hoppande vattnet" är i vanliga fall.

Sen har vi en stor monter uppe i Designtornet.
Där är det gnistrande vinter, helt underbart!

Här kommer lite bilder:





Vita montern uppe i Designtornet, med underbara änglavingar är gjord av Linn,
Mikael, Julia & Isabell





Tomtefar är ca 2 meter hög och gjord av Emma & Yvonne
Tomtenissen som drar i hans skägg har jag & Malin gjort



Tomtemor har Babette & Sara gjort



Pepparkaksgubben friar till pepparkaksgumman, gjorda av Frida, Sissel, Emma & Julia


Nu ska jag slänga in en maskin tvätt och kanske knoppa!
Försöka sova bort snoret och hostan.


What happends in Vegas är på ettan, så jävla go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0