sunday

Dålig uppdatering, igen.
Hinner knappt med mej själv just nu.
Har som sagt praktik på Valand's och jobbar samtidigt.
Har nu jobbat 5 helger i rad och det blir inte ledig förens mitten av januari.
Kroppen är trött!
Och mitt knä är dumt. Samma dumma ont som för några veckor sen, sjukhuset ska allt få sej ett samtal eller två imorgon.

Nu ikväll har vi haft glöggmys här hemma!
Hela Tobbes familj, Diana, Christoffer & Nhilo, Emil, Denise. Glömde jag någon?
Undebart med massa folk här hemma, jag gillar när det är lite kaos!
Julmusik i bakgrunden, glögg, pepparkakor, skumtomtar och ischoklad.
Härligt med bebisunderhållning också.

Nu är det invalidoläge i soffan. Benen uppåt och datorn i knät.
Emil är här, Filip och Fredik är på tvn.

---

Och ingen har väl missat att det blåser ute?
Stormen är tydligen döpt till Berit.
Jag tänker då inte gå ut ensam med Sessan senare, nej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0