sunday

Oj vilken dålig uppdatering!
I'm so sorry.
Allting rullar bara på. Skola, jobb och träning (!)
Yes,  jag har satt igång igen! Har redig träningsverk efter denna veckan och det är riktigt skönt. Har 4 dagar med 3 pass på varje dag bokade hittills. Nu jävlar!

Just nu sitter jag på jobbet, slutar halv 5.
Jobbade igår också och slutade samma tid, då var det mörkt när jag cyklade hem :(
Jag vill inte!
Tyvärr kan jag inte göra så mycket åt saken. Måste skaffa mej en fungerande lampa på cykelfan bara, ingenting funkar på blå faran för tillfället.


Nu är pulversoppan och min bruna banan slut.
Rasten är också slut.
Jag med.

Ska försöka lägga upp missade bilder från skolan när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0