wednesday

Vi har suttit still hela dagen i stort sett. Det har riktigt kliat i mina ben!
Konst & Stilhistoria, tur att det var sista lektionen.
Vi fick gå hem lite tidigare, och vi hann med ett tidigt tåg. Känns skönt att vara hemma tidigt, även om det bara handlar om en halvtimma. Tog en långpromenad med Sessan runt ån och frös när jag kom in.

Nu ikväll har vi handlat, tvättmedel bla. Nu går tvättmaskinen för fullt och jag har invigt nya Call of Duty - Modern Warfare 3. Åh, va bra det är!
Dessvärre är jag inte lika bra, springer runt som en höna utan huvud innan man lärt sej alla banor.

Nu har jag stängt av, pluggat en stund och var tvungen att ta en paus.
På detta provet, som är det sista snittblomsprovet, har vi med Snöbär - Symphoricarpos.
Har länge tänkt att jag ska försöka göra en krans av dessa.
Smällbär kallar jag dom, man kan ju lägga dom asfalten och hoppa. Då låter det "plopp".
Hittade denna bilden på google, visst är det fint?
Att hänga på dörren tex.




---

Jag har fått ännu ett jobb!
Hemmakväll här i Kungsbacka.
Jag ska alltså, varannan helg, hyra ut filmer och sälja godis!
:)
Jag är nöjd.
Nu ska jag bara skaffa mej ett jobb på veckodagarna också, haha.
Så nu har jag Plantagen, Hemmakväll och Valands Blomsterhandel - åtminstone över jul.

Skolan är ju snart slut.
Får lite panik och ångest, samtidigt som jag är väldigt glad över att det är färdigt och jag äntligen (kanske) kan få jobba med det jag tycker om!



NU - mer latinplugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0