friday

Så, då var det fredag igen!
Nu är jag hemma på lunch/hundkissning och passar på att visa er hur det ser ut i vår lilla butik!
Det finns så mycket fint, man blir så glad när man strosar omkring där inne.
Kolla förresten på den nystartade bloggen:
http://valandslustgard.wordpress.com
Anna har nog inte hunnit skriva någonting ännu, men designen är klar.














Ni får nöja er med bilder från kassa Iphonen, hade inte kameran med mej.
Visst är det mysigt?

---

Eftersom det är fredag och alla är glada över det så antar jag att grönsaker känner samma.
Åtminstone min rädisa som jag nyss käkade opp!



Den var hjärte-god, haha!



Ikväll blir det handling med Diana, inför morgondagens tacomiddag!
Härligt.
Blir nog en sväng inom Plantagen också, hon ville också ha nya fina blommor till utsidan.
Sen blir det i säng tidigt, ska vara i butiken redan halv 9 imorgon.
Det är Garage Sale inne vid torget imorgon, massor av Innerstadsbutiker är med och säljer saker för vrakpriser!
Kom förbi, mellan 10-14 inne på gården vid Kyrkskolan (Komvux)

---

Nu ska Sessan få kissa lite!






Kommentarer
Postat av: Betty

Baaanaaanaaaa ...



kram på dig! saknar dig!



2011-09-26 @ 20:03:42
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0