friday

Oj va trött jag var imorse när jag steg opp! Är fortfarande trött..

Idag har varit en bukettdag! Jag har gjort massvis idag, i olika färger.
2 i rosa/lila med nejlikor, santini, fontängräs, eucalyptus, limonium osv.



2 i vit/lime med nejlika, santini, fontängräs, eucalyptus, rosor och alstromeria.



Dessa hittar ni i butiken nu, för 249:-


Ha en fin fredag!
Det ska jag ha, i mitt "nya" hår.
Nyslingad och nyklippt, TACK!


Helgen hos mej är fullbokad.
Slutar klockan 18:00 idag och ska då hem och tvätta. Kan ha roligare, men nu ligger det tvätt överallt!
Imorgon är jag tillbaka här mellan 10 - 15 och efter det ska vi hem till Therese H på födelsedagsrajraj.
Söndagen är det jobb på Plantagen och efter det kanske jag kan andas lite.

Sista veckan här nästa vecka, kommer bli sorgligt!
Men jag längtar samtidigt tillbaka till skolan och klasskompisarna, jag saknar dom!


Kommentarer
Postat av: Göran

Åh, det var dom finaste buketter jag någonsint sett!

2011-09-30 @ 19:51:37
Postat av: Birgitta Von Höök

Fantastiska

2011-09-30 @ 19:52:51
Postat av: Barbro

Jättefina =)

2011-09-30 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0