friday

Jävlar va dålig jag är! Kassaste proffsbloggarn i hela vida världen.
Får väl inleda med samma fras som alltid: "oj va veckan har gått fort!".
Vi har haft teknikprov i skolan. Trådning, gaffling, limning av corsage och surrning.
Jag fick alla rätt och slapp göra om någonting när vi fick tillbaka proven idag.
Jag var rätt nöjd.
Firade därför med att åka till IKEA. Käka billiga köttbullar, köpa väldigt billiga orkideér (49:-) en ny teköpp och ett doftljus.
Storshopp, ohyes.
Hade Julia med mej och vi fnittrade som galningar och bytte ut folks grejer i vagnar.
Tillslut åkte vi hem och gjorde hemmagjord pizza.
Salami, ananas, ost och tomatskivor.
Oj, va gott.
Vi satt som två proppmättingar i soffan när 3 fotbollshuliganer dundrade in och bytte kanal här hemma.
Sverige - Ungern. Kass match.

Min nya teköpp

---

Det har även hänt något märkligt.
Insåg häromdagen att jag inte käkat mina meduciner enligt ordination.
(Cellgifter, 6 piller/vecka)
Ja, i stort sett inte ätit dom sedan i början av juni.
Har inte haft ont en endaste minut i stort sett, och inte alls lagt en tanke på saken.
Först nu, när jag mina 6 små rackarpillar, så har jag så ont så att inte kan gå.
Hur kan detta hänga ihop?
Jag ska iaf ringa doktorn first thing on monday.
Hon har en del av förklara för mej.


Grabbarna har gått och jag har precis sagt adjöken till mina kära Wahlströmmare som lämnar detta höst/vinterland för Marbella i en vecka.
Jag är inte alls avundsjuk, inte då.
Lite sol, paraplydrink och gosig varm sand hade jag inte tackat nej till.
Bella berättade även för mej att hennes kära far läser, ända bortifrån Skåneland.
Då har jag en fråga till dej, Thorbjörn, varför får jag inga kommentarer?

Och alla ni andra som inte heter Thorbjörn (gäller även Torbjörn utan H)
- varför kommenterar ni inte?


Kommentarer
Postat av: Kakan

Gööör ja juu!

2011-09-03 @ 00:05:09
Postat av: Barbro

What!? Jag skriver ju fina dikter tom!

Men hur många ggr har du kommenterat hos mig då!? ;)



Mohahamohahamohaa ....

2011-09-05 @ 18:20:07
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: O.W utan H

Sorry stumpan!Jag ska skärpa mig!Läser din blogg nästan varje dag!Du vet att jag tycker att du e bäst!Hade jag fixat d hade jag kastat dig i luften!

Jättekraam!BTW har jag semester denna veckan å glöm inte att vi spelar på pärlan 1/10!

2011-09-05 @ 23:42:39
Postat av: O.W utan H

Hej stumpan!

Läser din blogg nästan varje dag å du vet att du e mitt favoritsyskonbarn!(hahahaha).

sorry att jag inte tjötat tbaka.Har nöjt mig med att kolla va du gör i tysthet.

Ska skärpa mig ja lovar!

Jättekraaam!

O.W

Glöm inte att vi spelar på pärlan 1/10!

2011-09-05 @ 23:52:51
Postat av: o.w

bra att skicka 2 så man vet att d kommer fram!

trodde inte den första funka.

röksignaler va bättre....

2011-09-06 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0