monday

Då var det måndag igen!
Kändes riktigt skönt att gå upp när klockan ringde imorse, att få komma tillbaka till skolan.
Denna veckan ska vi ha repetition och återhämtning, där man kan få göra om det man har missat.
(Jättebra eftersom jag missade hela transparenta stilen)
Förutom idag då!
Idag skulle vi göra en asym. hög linjegrupperad begravningsdekoration med pris.
Mellan 650 - 700 :-
Till denna skulle det finnas ett dekorationsband och ett skrivet kort (givetvis skrivet med kaligrafi)


Såhär blev min, med bland annat Dahlia, Lejongap, Germini, Astillbe, Freesia...

Nästa grej var en asym. kransdekoration också till begravning.
Använde i stort sett samma blommor som i den förra.
La bara till lite extra av samma sort, och några extra sorter för att komma upp i pris, eftersom denna skulle kosta mellan 950 - 1050 :-



Här är resultatet!
Hamnade på 980:- och jag blev jättenöjd!
Fick jättebra bedömning och jag var glad!



Älskar dom stora Dahliorna!



Nu ska jag försöka plugga lite mer inför latinprovet imorgon.
Jag kommer faila.
Har inte kunnat plugga för att jag inte har haft papprena hemma, och för att på stället där min hjärna brukar sitta, har det bara funnit SNOR!
Håller iaf alla tummarna.

---

Bjuder här på 2 goa låtar!
Hörs imorgon!





Kommentarer
Postat av: Betty

Hallå, det är söndag nu!

Till och med JAG har bloggat mer än´dig ... hihi

2011-09-18 @ 22:00:17
URL: http://fruettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0