monday

Praktikmåndag!
Från och med idag och tre veckor framåt hittar ni mej på Valands Blommor inne på torget.
Är hemma på rast för att äta och gå ut en sväng med Sessan!
Har redan fått ta emot blommor, städa och möblera snittkyl och göra en nivåbukett för 350:-
Jag är glad!

---

Tänkte visa er min tejpade brudbukett som vi kämpade med hela torsdagen förra veckan.





Jag blev sådär nöjd med den, den blev inte riktigt rund i formen.
Annars är färgen jättehärlig!


---


Igår hade vi mys här hemma förstår ni.
Vi fick finbesök på frukost.
Diana, Christoffer och goingen Nhilo var här.
Tobbe hade varit nere och köpt färska frallor och mysfrukost och hunnit bjuda in lilla grannfamiljen innan jag ens hade vaknat.
Så jag fick kramas riktigt ordentligt!


Going!


Nu ska vi ut, Sessan och jag.
Uppdaterar mer senare!


Kommentarer
Postat av: Betty

Såja!

2011-09-19 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0