monday

Här är min fria begravningsdekoration. Enda riktlinjerna jag fick var 700:- och att den skulle gå i höstfärger.
Fick jättemycket beröm!
Men det var väldigt konstigt att bara släppa alla reglerna man lär sej i skolan och bara leka.
Jag har insett nu att få butiker faktiskt jobbar med regler, med linjer och det vi lär oss i skolan.
Man får liksom freestyla lite som man vill.



Anna och Barbro på Valands Blommor är så bra. Jag känner mej inte alls som en praktikant, utan som en av dom anställda. Jag fick göra jääättemycket idag, jag är jättenöjd!

---

Nu har det hamnat lite småsaker uppe på skåpet tillsammans med baljan.
Är inte säker på om sakerna ska få stå kvar eller inte, men dom är fina tillsammans.



Och idag skickade jag med Denise mitt olivträd hem, så att det kan övervintra i mammas garage.
Jag vågade inte vänta mer, eftersom det faktiskt var lite vitt på gräset i fredagsmorse när jag gick till bussen.
Känns bra.
Mamma kan ta hand om allt, haha.





---


Nu ska jag sätta ihop alla glasprismor på kristallkronan.
Visar senare hur det blev!
Först ska jag koka en kopp te.


Kommentarer
Postat av: o.w

du kommer bli en grym florist!

ska prova att skicka detta En gång...

2011-09-20 @ 13:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0