thursday

Jag blir så trött.
Är inte det inte det ena, så är det fan det andra!^
Alla ni av det manliga könet borde tacka gud för att ni slipper allt som stavas M E N S!
Inte jobbigt att ha, men värken. Ojojoj.
Jag har aldrig haft problem med det innan men detta året har all smärta tagits igen.
Igår kunde jag inte ens stå upp rakt för att det gjorde så ont. Stannade hemma.
Imorse var det likadant så jag ringde till praktiken och ordnade så att jag kunde jobba lördag istället för idag.
På så sätt blir det bara en sjukdag.
Börjar kännas bättre nu, har nog tagit lite för mycket tabletter men det struntar jag i.

Nu har iaf vi landat hemma.
Tog Willy's och ÖoB efter Tobbes jobb.
Världens bästa pojkvän står i köket och lagar oxfilépasta (fast med fläskfilé) och jag bara njuter.
Idag firar vi 5 år och 11 månader.
Jösses va tiden går fort!
Om en månad har vi varit tillsammans i 6 år!
Då ska det firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0