tuesday

Händelserik tisdag. Idag på praktiken fick jag lite fria händer - igen.
Denna gång var det en rostig stol som ska stå utanför som lockbete.
Riktigt tråkig innan, men med lite piff blev det rätt roligt!

Före:



Och efter:



Fattar inte riktigt varför bilderna blivit alldeless gula, men bortse från det!
Jag hade väldigt roligt när jag gjorde den iaf.
Mossa och plastad oasisklump i botten och bara massa goa matieral nere i basen.
Längst upp sitter en dold oasisklump, där en Rävsvans (Amaranthus Caudatus) hänger.
Äpplen, murgröna, Echeveria, Chryssanthemum, mossa, kottar, Humle och mer mossa.
Riktit mysigt.
Denna ska alltså stå utanför butiken på framsidan.
Imorgon ska vi göra iordning ett notställ i samma stuk, rostigt och fint.
Återstår att se hur det blir.

Blev blomshopping förrut också, då Benjamin kom från Henrikssons blommor, med sin stora lastbil.
Underbart att bara stå där och välja och vraka.
Vad vill vi ha idag?
Känns skönt, för jag fick vara med och bestämma en del.
Känner mej delaktig.

--

Har varit hos Pamela, på återbesök med naglarna nu ikväll.
Samma silvriga glitter som sist.
Nu var jag tvungen att korta ner dom en bit, eftersom det lite svårt med teknik.
Tråda blommor, surra fast saker och sånt, dom var lite ivägen idag.
Men nu är det bra igen.


Nu ska jag ta en nattapromenad med Sessan och sen sova.
Otroligt skönt med sovmorgon till 08:30 varje dag nu, helt i min stil.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: O.W

Va heter mossa på latin?

2011-09-21 @ 12:05:37
Postat av: Therese

Mossus? ;)

2011-09-21 @ 12:09:25
URL: http://thereseregelbom.blogg.se/
Postat av: amanda

Åh vad fin den blev! riktigt snyggt :D

2011-09-21 @ 18:14:21
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0