tuesday

Igår hade jag soffan för mej själv kvällstid. CSI, tända ljus och en kopp te. Jag hade det bra.
Varvade ner och laddade inför dagens sjukhusbesök.



Fick en akuttid hos en jourläkare på Reumatologen idag.
Min fot och mitt ben har verkligen inte varit mina kompisar denna helgen.
Ända sen i fredags har varit bråk och jag har knappt kunnat gå.
Men som vanligt var det bara massa prat, lite kläm och lite blodprover som hände.

Jag orkar inte mer.
Orkar inte stappla omkring som en 90åring och knappt kunna komma ur sängen på morgonen.
Det får vara bra med det nu.



Maskinen som spottade ut sånna här fina lappar tyckte att jag hade tur idag.
Jag tyckte inte det.







Nu ska jag ta en kopp te och något att äta.
Blir massa förberedelser inför Tobbes farmor begravning imorgon.
Jag ska göra små bordsdekorationer med röda rosor och mossa.
Jag ska ta kort och visa, I promise.




Mamma, nu är det dags att komma hem. I need a mommyhug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0