saturday

Försökte ladda upp både bilder och inlägg igår, genom blogg.se-appen, men det funkade inte.
Så nu fick jag ta till datorn istället.

Ville bara visa er mina fina loppisfynd från i onsdags.



Några fler böcker med fina ryggar fick följa med hem och hamnde på lilla byrån jämte soffan


Och se vad jag hittade! En gammal resväska! Kärlek vid första ögonkastet, inget snack om saken. Den ligger fint uppepå garderoberna i sovrummet, i väntan på "rätt" ställe.


En liten, sliten, gul plåtburk kunde jag heller inte motstå. Jag vet inte riktigt vad det är med mej, men börjar titta mer och mer på saker med starka färger! (som den knallblå pinnstolen häromdagen. hade tankar på att måla om, men nu vet jag inte riktigt.. hm!)
Och klockan är en gåva från min fina lillasyster Denise, TACK igen.
Den står nu på hallbordet, så att det är det första jag ser när jag kommer hem!

Efter loppisrundan bakade vi bullar. Både vanliga och brända ;)

  

Tack fröken Johansson för fint sällskap i onsdags!


---


Imorse överraskade min fina Tobias mej med en blombukett!
Åh va jag är glad att jag har honom!






Ikväll blir det Spritknytis hos grannen och kanske en runda på stan.
Ha en bra lördag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0