tuesday

Jag mår BLÄ!
Jag har spikar i halsen, snurrig i huvudet och är varm och kinderna samtidigt som jag fryser som attan. Har inte tid att bli sjuk - igen. Vad är det med mej? Har aldrig varit såhär mycket små-sjuk som från årsskiftet typ.
Dricker te och äter halstabletter, blir nog tidigt i säng idag.
Borta dumma baciller, bort!

Denise var precis här och fick lite mat, stackaren hade jobbat till kl 8! Och eftersom hon hade andra ärenden hit, så fick hon lite föda i form att köttbullar, potatismos och stekta gröna bönor.
Hon åkte precis, mätt och gla!

Nu är det bara jag och Sessan hemma.
Tobbe är hos Anton och kollar på någon fotbollsmatch. Han sa förrut vilka lag som spelade, men mitt huvud snurrar så mycket så jag kommer inte ihåg.


---

Finaste Bella har äntligen kommit hem igen från L.A. Var där och överraskade med lite jordgubbar, bakelser och rosévin. Vi satt ute och lyssnade på musik och myste. Skönt att bästis är hemma igen!


Får se nu. Vad är mer nytt?
Jag är sjukt sugen på att göra om hemma! Byta ut saker, byta lägenhet kanske, och ändra om.
Det riktigt kliar i mina fingrar och alla ytor här hemma som är täckta med ljuslyktor, blommor och liknande, har fått makeovers flera ggr. Suck.
Håller lite koll på lägenhetsbyte.se men där händer det inte mycket. Åtminstone inte så som vi vill. Helst vill vi ha en bottenlägenhet, 2a eller 3a spelar ingen roll, men med en lite uteplats. Kanske en lite altan och helst en bit gräs. Borta vid Ivarsgårdsgatan är det fint.
Men där håller folk hårt i sina lägenheter förstår ni.
Har massor av krav också, toaletten MÅSTE vara iordninggjord eller vit. Tål inte ljusblå ränder längs väggarna, eller plastmatta på golvet.
Jaja, vad är väl en bal på slottet..


Kommentarer
Postat av: o.w

Krya på dig!

Ta d lugnt å jobba inte ihjäl dig!

Jag å Denise kanske hälsar på dig inatt...

2012-04-18 @ 08:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0