wednesday

Hoppsan Kerstin, så många inlägg det blev på en och samma dag!
Så blir det när man har mycket att dela med sej av.

Nyss föll jag för reklam. TV-reklam. Annars brukar jag tycka sånt är skitsnack. Mascara som gör dina ögonfransar 15 kilometer längre, en kräm som tar bort alla rynkor och återställer ansiktet till babyface-mode, spara pengar genom att handla för medlemspris hit och dit. Jösses!
Men IDAG! www.dammsugarpasar.nu heja heja!
Min dammsugare har senaste tiden inte har samma sug efter dammråttor och annat gott, och jag har bytt X antal påsar. Men nu insåg jag att påsarna liksom inte riktigt passar.
Då fick denna käcka hemsida sej ett besök. Och typ 6 klick senare så är ett 5-pack påväg hem till mej, med rätt slags påsar. Så gott så gott.

Har nu ikväll tittat på både Bygglov och Arga Snickaren. Jag gillar inredningprogram, där dom fixar och fejar och allt blir så bra.
Och i Bygglov satt dom och sydde egna kuddfodral och annat. Jag blev riktigt sugen på en egen liten symaskin. Så om någon har en till övers, så hojta! Kuddfodral lärde ju Gladys mej att sy redan i 5:an.  Sen att jag aldrig gjorde färdig ett är väl en annan sak.. Hihi.

Nu ska jag äta upp mina jordgubbar och se färdigt på Big Brother.
Imorgon är det först jobb och sen salladskurs. Spännande. NOT.

Goodnight.

För övrigt kommer resultatet av spraymålningen HÄR: JAG ÄR SJUKT NÖJD.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0