wednesday

Jag hostar, fräser och snyter mej. Blä.
Har druckti typ 11 koppar te idag och slappar nu i soffan. Gick och la mej tidigt igår, med filt + täcke + strumpor. Det hjälpte nog lite. Ska försöka komma i säng tidigt idag med. Man kan ju sova bort sjukheten har jag hört.

Ska ta en lite tripp bort till ÖB sen när Tobbe kommer hem, tandkrämen är shlutt bland annat. Tråkigt att handla sånt, men nödvändigt.

Satt och glodde på ett gammalt avsnitt av Bygglov nyss (för övrigt kommer det ett nytt avsnitt ikväll, wie!) och fick ännu mera sug efter att göra om och skaffa nytt.

Långt upp på önskelistan står ett kylskåp från SMEG. Gärna ett mintgrönt, svart eller offwhite. Kombinerat kyl och frys. Kostar dock en del cashos. Men jag ska någon gång i mitt liv äga ett!



bild lånad från google

Vackert! Jag är kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0