saturday

Jag är kär. I en bild från IKEA med magiska fjärilar på.
Nej jag är inte hög, den är bara fin.
 
99 kronor. Helt ok! Jag ska försöka komma iväg till IKEA nu snart.
Jo men så att eeh..
 
---
 
Annars är inget nytt.
Kortisonsprutor i knät i torsdags, men det blev bättre med lite sol, bad, båtåkning med kusiner och fika med mormor. Katter, mammakram och go middag. Tänk va allt kan bli bra av lite Åsa.
Annars är det jobb som hägrar. Hela dan varje dag.
Har 2 veckor inbokade på Valands nu också, utöver Kollaskolan som börjar på måndag.
Känns bra.
Får inte glömma ta värktabletter bara.
Jobbar sista helgen på "säsongsschemat" här på Plantan nu..
Imorgon också och sen är det tillbaka till varannan helg.
Så nu kommer väl min semester, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0