thursday

Så har dom 7 lediga dagarna gått, i typ 110 knyck! Hann knappt med.
Nu är jag tillbaka på jobbet. Bara dryga 2 veckor kvar tills att Kollaskolanjobbet börjar igen och jag går tillbaka till varannan helg här på Plantan.
 
Annars är inget nytt.
Det onda håller liksom lite i sej. Otroligt tröttsamt. Fick däremot bra svar från alla prover som blev tagna senast. Mer mediciner bara!
 
Jag målar hemma. Vitrinskåpet ska förvandlas från mörkbrunt till svart och däremellan lite vitt. Typ 5 lager med vit häftgrund först. Jag är vit på armar, ben, i håret och i fejset.
 
Rensning pågår även i lägenheten. Ut med allt som bara står.
Garderoberna är rensade (!!!) och lillarummet är rensat. Idag ska vi ta tag i förrådet nere i källaren. Hoppas jag.
 
Lunchrasten är strax slut.
Suck.
 
 
 
P.S Ikväll kommer Ernst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0