thursday

Going on Friday! Yes!

Imorgon är det som sagt fredag.
Kollaskolanjobb, sluta tidigt och klippa mej hos fröken Amanda står på schemat. Och lite kalasande på kvällen kanske?
Kommer somna gott på kvällen iaf, känner det redan nu.
Det här med dubbel-jobb är kul, men kroppen är trött.

För övrigt är jag väldigt glad och TACKSAM för en fin present jag fick häromdagen av min fina mamma och min fina pappa!
När klassen skulle beställa floristringar innan avslutning, kände jag att jag inte hade råd. Jag bestämde mej för att helt enkelt vänta och beställa senare.
Men mamma ringde i början av veckan och talade om för mej hur duktig hon tycker att jag har varit och att hon och pappa lagt ihop så att jag kunde få beställa ringen!
Jag gjorde ett litet glädjeskutt!
Så idag har jag provat ut storlek och lagt beställning. Om drygt 2 veckor kommer den!
TACK igen mamma och pappa - ni är bäst!

Nu ska jag sova!
Tobbe snarkar redan, Sessan också.
Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0