monday

Hej! Jag är trött!
Jobbade min första dag på mitt nya jobb, på Kollaskolan! 8.30-12.30. Helt snurrig i huvudet när jag cyklade därifrån, hur ska jag kunna lära mej allt dom gör? Tonvis med nya rutiner! Och var ligger slevarna? Ojoj!

Men dagen tog inte slut efter cykelturen hem! No sir!
Började klockan 2 på Plantagen och slutade kvart över 7.
Jag har precis ätit och sitter nu och glor på CSI med Sessan i knät.
Jag anar en skendräktighet. Hon gnäller, bäddar i sin korg konstant, flyttar runt sina gosedjur som hon aldrig rör annars och ska sitta PÅ mej, helt i ansiktet! Herregud!
Vi får se hur det går detta..

Jag hade supermysigt i Åsa igår. Fika och matlagning hos Pappa & Carina först och sen vidare till mamma. Och havet! Himmelen var helt magisk! Jag och mamma tog en välbehövlig promenad och inspekterade stranden efter senaste stormen. Plockade vita stenar, gosade med katter, kramade mormor och Onkel Waldo, åt morotskaka och njöt.

Jag är nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0