saturday

Morrn!
Jag trodde jag skulle få sovmorgon idag, men icke. Hade glömt bort att jag hade lovat Tobbe att åka med honom och jobba lite nu på morgonen.
Därför ringde klockan vid 7. Blä.
Vi jobbade lite, och var hemma vid 9.
Gick och la oss igen och gick nyss upp.

Tobbe åkte till Åsa för att dricka varm oboy vid havet min sin pojkvän Olle.

Jag ska dricka upp min PK och börja baka morotskaka.
Jag får minsann baka min egen kaka för att fira mej själv, tills imorgon.



---

Försöker fortfarande fatta om jag verkligen är klar med skolan!!
Men det verkar så.

Var och skrev papper för nya jobbet, Kollaskolan, och hälsade på där igår.
Dom verkade supergulliga och på fredagar får man skrapa trisslotter!
Jag tror att detta kommer bli bra alltså, jag ska bara vänja mej vid tanken att hoppa in i ett kök igen.
Jag hade liksom kopplat bort det helt.


---

Igårkväll om Olle och vi tittade på film.
Har ni sett Poppers pingviner?
Oj oj oj, kan vara mina nya favoritfilm.
Helt underbar, jag älskar Jim Carrey!




Nej, nu ska vi sätta igång med bakningen!
Ska bara gå och handla morötter... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0