saturday

Såja! Fick VG på båda examensarbetena, och jättefina omdömen. Jag är nöjd!
Gjorde en brudbukett med pinnar, i samma form som en klase.
Vita rosor, ranunkler, prärieklocka, vaxblomma, tulpaner, murgröna, poppel och pärlor.

Enkel exponering och en påhittad brudhistoria. 


Exponeringen: 



Tärnesmycket som hänger ner på ryggen:





Brudbuketten:













---

Nu kan man slappna av lite!
Har inte sovit så mycket under veckan, man spänner sej hela tiden och är lite nervös hela tiden.
Men nu har det släppt.
Och sista obligatoriska arbetet är klart.
Bara 4 dagar kvar nästa vecka.
På torsdag är det avslutning.
Hua.
Blandade känslor.
Lycka, över att vara klar och kunna kalla sej florist.
Sorg, över att inte träffa alla klasskompisarna varje dag.
Pirr, vad gör jag nu?

Det ordnar sej. Det gör det alltid.


---

Ikväll har vi varit nere i Åsa.
Hälsat på mormor, kramat mamma och Sophie och ätit middag hos familjen Westerberg.
Mamma och jag var vid havet.
Lycka.



Go dag.

Nu ska jag mysa med världens bästa pojkvän.
Imorgon och söndag är det jobb!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint kakan! Älskar halsbandet!

2012-01-07 @ 00:12:21
URL: http://Plina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0