monday

Jag blev väldigt inspirerad när jag läste inredningstidningar häromdagen. Speciellt fastnade jag för en bild från ett badrum som tillhör http://levalite.blogspot.se/ Precis intill toaletten står en trälåda av något slag.
"En sån har ju jag" tänkte jag! Undangömd i lillarummet har denna låda stått, som tidigare har blivit använt som sängbord av min lilla mamma. Då inklädd i olika fina inslagningspapper.

Men nu ska den bli toalettlåda, haha. Ska till affären imorgo och handla små hjul, så att den går att rulla bort när man ska duscha. (här hos oss så blir det liksom blött på halva toagolvet när man duschar, tyvärr!) Vi får se hur det blir imorgon, lovar att visa en bild.

 

 

---

 

Är det förresten någon som har bra förslag på hur man kan hänga upp en tavla i badrummet utan att behöv borra hål?

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

Det finns krokar med jätte stark tejp på baksidan som man använder istl för att borra :)

2012-07-17 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0