thursday

Jobbade tisdag kväll, då vi hade smygpremiär på rean, ända till klockan 23! Somnade ganska fort och vaknade till en veckas ledighet. Måste lyssna på min kropp när den säger ifrån! Sol och varmt, bad och båt. Men nu sitter jag i soffan och kommer knappt härifrån. Jag blir så jävla arg och ledsen! Varför kan jag aldrig få njuta? Alltid det här jävla äckelbenet som stör. Vet ni hur det är att be om hjälp för att komma upp från golvet när man är 24? Inte för att man är lat och inte orkar, utan för att man INTE KAN! Och jag vill inte behöva be om hjälp. Jag vill vara normal. Har jag varit så jävla elak så att jag ska straffas såhär på något sjukt sätt? Jag orkar inte. Jag är så fruktansvärt nära bristningsgränsen. Jag kan inte sitta still, då gör det ont. Jag kan inte jobba som normala människor gör, då gör det ont. Jag kan inte sova, för det gör ont. Tala om för mej vad ska jag göra! Ge mej ett svar. Eller åtminstone starka tabletter så jag slipper känna. Usch. Jag känner mej så jävla patetisk när jag skriver såhär. Förlåt.


Kommentarer
Postat av: Betty

Du är inte patetisk!
Puss & kram

2012-07-27 @ 23:06:55
Postat av: o.w

du e bäst!

2012-08-06 @ 07:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0