monday

Manic monday. Bokstavligt talat.
Har jobbat 11,5 timmar idag. Min kropp är trött. Men inte huvudet, konstigt nog. Och att sitta i soffan med datorn i knät så att man fingrarna får jobba, det är helt ok, haha!

Idag har jag tänkt mycket.
Mumlat för mej själv medan jag har putsat pelargoner och fyllt på orkideér.
På allt mellan himmel och jord egentligen, ingenting allvarligt och ingenting löjligt. Bara vanligt Therese-tänk.
 
Hur sjutton ska vi ha det i köket? Varför kan vi inte komma överrens om stolar och bord?
 
Hur kan det regna konstant i ett helt dygn? Vart kommer allt regn ifrån egentligen?
 
Varför tar kunderna med sej dom röda Plantagen-kundkorgarna hem? Vad görs med dom? Använder man dom som en del av sin inredning eller hamnar dom i garaget? Beställa nya behöver vi göra iaf.
 
Hela den här kex/kex, lakris/lakris och kaviar/kaviar-grejen.
 
Hur mycket kommer mitt körkort kosta?
 
Imorgon får jag en cykelkorg på nya bajken. Undrar om Sessan får plats i den?
 
 
---
 
Suck. Jobbigt med grumlardagar.
Och varför slutar det inte regna?
Imorgon är jag ledig och då vill jag ha lite sol. Tack!
 
På torsdag är det sjukhuset som gäller.
Måste tänka på det lite med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0