saturday

Oj, vilken vecka! Jobb varje dag och kväll. Min kropp säger stopp men det är bara imorgon kvar också, sen är det bara Kollaskolan i 3 dagar och sen är det SOMMARLOV! 10 veckor. Men ingen riktig njutning för min del, jag måste ju jobba som en galning på Plantagen istället.

Skulle egentligen storstädat lägenheten när jag kom hem. Ensam hemma denna helgen, Tobbe är iväg och jobbar i Kungälv. Men icke. Jag har faktiskt suttit i soffan, lagat lite mat och varit ute med Sessan.
Blir ingen städning. Jag vill inte!

Ska strax ta kvällskiss med Sessan och sova innan kl 11 iaf. Börjar 10 imorgon.

----

Här kommer en liten efterfrågan.
Finns det någon av alla mina miljoner läsare (HA!) som kanske har en sån här liggandes hemma?
Spelar ingen roll vilken färg. Snälla säg till då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0