wednesday

Vad händer med blogg.se mina vänner?
Jag kommer aldrig in genom appen, från mobilen och nu är det första gången på evigheter jag kommer in genom datorn. Jesus. Vilken I-landsproblem.
 
Jag är iaf ledig idag! OCH SOLA SKINER!
Gick på mitt sommarschema på Plantagen i måndags och det blev jobb mån och tis. Ledig idag och jobbar torsdag, plus ledig helg. Gott.
Jag är nöjd med dagen hittills iaf.
 
Solen skiner som sagt, och det är väldigt gott och varmt. Blåser lite, men hey, vi bor i Sverige.
Varit på promenad med hunden, tvättat och hängt ut på balkongen, ätit lyxfrukost, duschat och städat.
Nu är sängkläderna inne i maskinen och jag väntar på att dom ska bli klara.
Ska cykla ner till cykelnaffären och kolla om dom kan hjälpa mej att sätta dit en korg på min nya fina cykel.
Men meckarmicken är tillbaka efter lunchen, kl 1.
 
Ett besök hos tandläkaren blir det i eftermiddag också. Har lite smått panik, har slarvat och inte varit där på 3 år! SUCK! Återstår att se vad domen blir.
Blir nog ett och annat bad i Åsa efteråt som belöning.
 
---
 
Denise har åkt till USA. Tillsammans med Hanna och Mia ska dom på country-roadtrip. 3 veckor ska dom vara borta.
Läs om hennes äventyr på hennes blogg: deniseregelbom.blogg.se
 
 
Puss sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0