wednesday

Idag när jag gick ifrån jobbet så gick jag emot 10 veckor semester!
Sååå skönt!
Ska ju jobba på Plantagen också, men det klingar gott med semester.
Får se hur mycket semester det blir i slutändan, några dagar i rad ska vi väl kunna ordna.


Jag är för övrigt sjukt jävla irriterad. Min cykel skulle ha kommit idag, men det ringde en nisse tidigare idag och talade om att den minsann skulle komma imorgon. BLÄ!
Jag hade ju planerat att cykla Kungsbacka runt idag med min nya skönhet, men icke. Får väl ta det imorgon dådå!

Imorgon ska min lilla fluffhund in på trim. Första gången jag lämnar in henne trim iaf, vi får se hur det blir!
Det kan bara bli bättre! Hon är väldigt långhårig just nu.
Hon ska ju också ha sommarkläder.

Nu ska jag fira med en PK och vattna på balkongen.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0