monday

Idag, 26/3 har jag blivit 24 år. Min fina syster Denise har blivit 22.
Jag tycker det är sjukt samtidigt som det är underbart att dela sin dag med en av dom man älskar mest.

Igår hade vi kalas här hemma hos mej för oss!
Långbord i vardagsrummet och våfflor!
Mormor, morbror, moster, kusiner x 2, Sophie, pappa, Carina och tvåa goa tjejkompisar till Denise!
Otroligt härligt.
Fina presenter och gott sällskap.
Fattades bara mamma som var hemma och var sjukling. Stackare!
Tack!

Och idag blev det jobb och sen kalas nummer 2! Tobbes familj, Anton och Emil. Fick blommor och ännu mera presenter!
Mer våfflor och mer mättnadskänsla.

Nu ligger jag i soffan och glor på Big Brother. Helt ensam. Helt tyst.
Tobbe och Anton kollar på fotboll på stan.
Alla möbler är tillbaka på rätt ställe och diskmaskinen är strax klar.
Jag är trött.


Tack fina Babette för blombudet! ❤


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis (iefterskott) Therese!! Låter som en perfekt födelsedag :)

Blir alltid glad när jag tänker på Sessan med rökröst! hehe, och hennes "shit&run"

kramar Frida :)

2012-03-28 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0