sunday

Oj va helgen har gått fort.
Ägnade fredagen åt att bara vara hemma, ensam. Tobbe var på innebandymatch och kom hem ganska sent.
Upp tidigt igår och jobbade mellan 9.30 - 17.15 på Plantagen.
Lördagen slutade återigen - ensam.
Tobbe åkte ner till Åsa och jag tyckte synd om mej själv i soffan. Mitt knä bråkar igen.

Jag och Sessan gick och la oss strax efter 11 och sov i mer än 12 timmar!
Och imorse när vi vaknade fick Sessan köttbullefrukost eftersom hon fyller 6 år idag!
Hipp hipp hurra för Sessan på hennes födelsedag!
Hela 6 år är hon idag, 42 i människoår!



----

Nu ikväll var Julia här en stund och för att sysselsätta henne så påskpyntade vi.
Vi var ute och klippte björkris och satte ner det i min vita kanna.
Nu står allting fint i hallen.
I år samlade jag allt på samma ställe (dels för att jag inte har så mycket påskpynt, hihi) och för att Julia bestämde.
Nu står allt i hallen och det är det första man ser när man kommer hit till Regelbom/Westerberg's residence.
Vad tycker ni?









Jag är nöjd.

---

Avslutar med en så himla go vårig och läskande bild som kom i en tidning till jobbet häromdagen.
Den har jag som bakgrundsbild på både datorn och Iphonen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0