tuesday

Idag, gott folk, är jag mest arg.

1, I fredags började min tvättmaskin att krångla! Allt vatten tömdes ut över golvet på toaletten.
Jag ringde till vår kära fastighetsskötar-Roger och sa vad det gällde.
Vet ni vad jag fick för svar?
- "Jag hinner inte! Du får ringa på måndag efter 7.00"
Suck.
Som tur är kom Fredrik och fixade. Annars hade Roger som lösning att jag skulle försöka fixa själv.
Jag hatar Roger!

2, Jag har haft konstant ont i knät sen i förra veckan och jag har redan tröttnat!
Tusen gångre har jag tröttnat. Minst.
Jag kan inte sova, inte gå, inte sova sa jag va? Jag dör snart.

3, Lönespecen från Plantagen har inte kommit och jag vill veta NU!

4, Och vart fan är solen?

Kommentarer
Postat av: o.w

hakkuna matata!

2012-03-21 @ 07:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0