wednesday

Gokväll!
Vad gör ni?
Jag har gått en haltande, långsam promenad med Amanda och Lukas nyss.
Kastade lite boll på fotbollsplanen.
Sen blev det kaffe och så slank det ner en liten Ballerinakaka.
Väldigt mysigt.

Tobbe åkte till innebandyträning och jag hamnade på H&M's hemsida.
REA!
Jag har blivit mer för färg och beställde faktiskt dessa 2 godingar.
Får se hur dom faktiskt är i verkligheten, håller tummarna.







Nu ska jag börja tänka på hur vi ska få plats allihopa här hemma, med kalas till helgen.
Jag & Denise fyller ju år på måndag, så det blir släktkalas på både söndag och måndag.
Våffeldagen på söndag, så det blir givetvis våffelfika.
Åh, det ska bli så mysigt.
Får nog ta in balkongmöblerna och duka långbord i vardagsrummet, hihi.

Nu ska jag slappa i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0